925,-
Merke: BESTIKK av Klosterfoss Smykkeverksted
Håndlaget på Klosterfoss Smykkeverksted. Liten skaft fra en teskje gjort om til et regulerbar oksidert ring Finnes kun i et eksemplar. Regulerbar. Material: 830 sølv Historien bak serien! Vi er stolte over å kunne skape noe nytt av sølv med unik og spennende historie. Dette gir sølvbestikk nytt liv!
925,-
Merke: BESTIKK av Klosterfoss Smykkeverksted
Håndlaget på Klosterfoss Smykkeverksted. Liten sukkergaffel gjort om til et regulerbart blank ring Finnes kun i et eksemplar. Str. 55, men noe regulerbar. Material: 830 sølv Historien bak serien! Vi er stolte over å kunne skape noe nytt av sølv med unik og spennende historie. Dette gir sølvbestikk nytt liv!
920,-
Merke: BESTIKK av Klosterfoss Smykkeverksted
Håndlaget på Klosterfoss Smykkeverksted. Sølv skje gjort om til et oksidert anheng med gummisnor. Finnes kun i et eksemplar. Lengde på kjede: 46cm Material: 830 sølv Kan reguleres! Historien bak serien! Vi er stolte over å kunne skape noe nytt av sølv med unik og spennende historie. Dette gir sølvbestikk nytt liv!
825,-
Merke: BESTIKK av Klosterfoss Smykkeverksted
Håndlaget på Klosterfoss Smykkeverksted. Liten skje gjort om til et regulerbart blank ring Finnes kun i et eksemplar. Vekt: 6,8g Material: 830 sølv Kan reguleres! Historien bak serien! Vi er stolte over å kunne skape noe nytt av sølv med unik og spennende historie. Dette gir sølvbestikk nytt liv!
795,-
Merke: BESTIKK av Klosterfoss Smykkeverksted
Håndlaget på Klosterfoss Smykkeverksted. Liten skje gjort om til et regulerbart blank ring, laget av håndtaket. Finnes kun i et eksemplar. Vekt: 6,1g Material: 830 sølv Kan reguleres! Historien bak serien! Vi er stolte over å kunne skape noe nytt av sølv med unik og spennende historie. Dette gir sølvbestikk nytt liv!
Merke: BESTIKK av Klosterfoss Smykkeverksted
Håndlaget på Klosterfoss Smykkeverksted. Sølv skje gjort om til et regulerbart oksidert armbånd. Finnes kun i et eksemplar. Vekt: 39g Material: 830 sølv Kan reguleres! Historien bak serien! Vi er stolte over å kunne skape noe nytt av sølv med unik og spennende historie. Dette gir sølvbestikk nytt liv!