749,-
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Håndlaget hos oss! Kun et eksamplar. Laget og designet av vår utrolig flinke Kristin Dalen! Laget i 925 sølv og oksidert. Lett å tillpasse hånden
550,-
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Banket sølvring som ser ut som bark med oksyd for å få frem detaljer. Her ring er unik, derfor varierer de i design og bredde. Materiale: Sølv 925, oksidert Bredde: Ca. 6-7mm
Flere varianter
850,-
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Banket sølvring som ser ut som bark med oksyd for å få frem detaljer. Her ring er unik, derfor varierer de i design og bredde. Materiale: Sølv 925, oksidert Bredde: Ca. 7-8mm
Flere varianter
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Håndtred perlekjede hos oss! Ekte ferskvannsperler med med knuter. Hvite ferskvannsperler. Karabinlås med endefester, 585 gull - 10mm Diameter: ca. 5mm Lengde: 45cm
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Håndtred perlekjede hos oss! Ekte ferskvannsperler med med knuter. Blå swarowski i mellom ferskvannsperler. Magnetisk lås med endefester, 925 sølv - 6mm Diameter: ca. 8mm Lengde: 42cm
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Håndtred perlekjede hos oss! Ekte ferskvannsperler med med knuter. Blanke swarowski i mellom ferskvannsperler. Magnetisk lås med endefester, 925 sølv - 12mm Diameter: ca. 8mm Lengde: 50cm
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Steiner: Ferskvannsperler Metall: 925 Sølv Laget hos Klosterfoss Smykkeverksted!
599,-
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Steiner: Glassperler Metall: 925 Sølv, forgylt Laget hos Klosterfoss Smykkeverksted!
549,-
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Steiner: Glassperler Metall: 925 Sølv Laget hos Klosterfoss Smykkeverksted!
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Steiner: Glassperler Metall: 925 Sølv Laget hos Klosterfoss Smykkeverksted!
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Steiner: Kalcedon & onyx Metall: 925 Sølv, forgylt Lengde: 42 & 45cm Elegant krystall anheng med fasetslipt ametyst og rosenkvarts. Anhenget er fremstillet med teknikken elektroforming og platinert. Laget av 925/- sølv som er forgylt. Noen mennesker tillegger stein og krystaller en betydning, andre velger de etter deres utseende. Amethyst skulle virke avstressende og beroligende.
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Steiner: Kalcedon & onyx Metall: 925 Sølv, forgylt Lengde: 50cm Elegant krystall anheng med fasetslipt hvit kalcedon og onyx. Anhenget er fremstillet med teknikken elektroforming og platinert. Laget av 925/- sølv som er forgylt. Noen mennesker tillegger stein og krystaller en betydning, andre velger de etter deres utseende. Hvit kalcedon skulle gi mod og handlekraft til å overvinde usikkerhed.
899,-
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Steiner: Amazonitt & ferskvannsperle Metall: 925 Sølv Lengde: 42 & 45cm Elegant krystall anheng med fasetslipt amazonitt og ferskvannsperle. Anhenget er fremstillet med teknikken elektroforming og platinert. Laget av 925/- sølv som er platinert. Noen mennesker tillegger stein og krystaller en betydning, andre velger de etter deres utseende. Amezonitt skulle gi harmoni og ro.
Merke: Klosterfoss smykkeverksted
Steiner: Ametyst & cubic zirkonia Metall: 925 Sølv Lengde: 50cm Elegant krystall anheng med fasetslipt ametyst og rosa cubic zirkonia. Anhenget er fremstillet med teknikken elektroforming og platinert. Laget av 925/- sølv som er platinert. Noen mennesker tillegger stein og krystaller en betydning, andre velger de etter deres utseende. Amethyst skulle virke avstressende og beroligende.